15 sie 2015

— There is no place like home ♠


Hey hai hello ;* Dzisiejsza notka jest bliska memu sercu bowiem są to iconki związane ze światem disco polo. Mam nadzieję, że to co dodałam Wam się spodoba. A dziś w notce specjalnej przygotowałam dla Was: Dziewczyny ♦ Mario Bischin ♦ Patryk Pegza ♦ Radosław Liszewski ♦ oraz Zakochani ♦ Zapraszam do pobierania, komentowania i zamawiania ; ) Każdy Wasz komentarz wiele dla mnie znaczy.



Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



~ Dziewczyny ♦ Teledyskowe ~ 


      
   

~ Mario Bischin ♦ Teledyskowe ~ 


      
   

~ Patryk Pegza ♦ Teledyskowe ~ 


      

~ Radosław Liszewski ♦ Teledyskowe ~ 


      

~ Zakochani ♦ Teledyskowe ~ 


      




5 komentarzy:

  1. Pobrałam ze wcześniejszych notek! Uwielbiam tu wchodzić, hah :D
    Poza tym, jeśli chodzi o moje "zamówienie" to jest to bardziej prośba, żeby któraś z Was zrobiła różne, świeciste, duże planety. Byłabym wdzięczna, ale jest to tylko prośba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy mogłabym prosić o dodanie avatarów Anny Próchniak i Olgi Frycz (filmowych)? Byłabym wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine