13 sie 2015

— Back where I came from ♠

Cześć wiec dziś realizuje obiecaną notkę specjalną, w której pojawią sie nasze wspaniałe polskie aktorki i nie jedne zagraniczne panie mogłyby im pozazdrościć urody, głównie notka ta będzie w tematyce wojennej. Dziś zobaczycie u mnie: Agnieszke Więdłoche ♤, Karoline Gorczyce ♤, Zofie Wichłacz ♤, Zofie Wichłacz i Józefa Pawłowski ♤, oraz Karolina Staniec ♤ Zapraszam do pobierania, komentowania i składania swoich propozycji w komentarzach c;



╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝



— Agnieszka Więdłocha   Serialowe . —


      
   

— Zofia Wichłacz   Filmowe . —


      

— Karolina Gorczyca   Serialowe . —


      

— Karolina Staniec   Filmowe . —


     


— Zofia Wichłacz i Józef Pawłowski   Filmowe . —


      




╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

8 komentarzy:

  1. nie patrz nie patrz kradnę Zosię

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszkę ukradłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne avatary. Mogłabym prosić jakieś z dziewczynami z tatuażami/piercingiem? Chętnie bym skorzystała :3

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie to najlepszy blog a kopiarę wykopałam ze znajomych

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkradam trochę Zosi i Józefa :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine