11 sie 2015

— Be free ♠

Cześć kochani wróciłam i postanowiłam wprowadzić małe zmiany na bloga oraz nadrobić trochę czas kiedy mnie tutaj nie było. Jak będą wyglądać owe zmiany? cóż chodzi mi tutaj zwłaszcza o notki. Zamiast 24 zdjęć na notkę będzie przypadać 30, postanowiłam zmienić nieco wygląd swoich postów by można było je odróżnić z postami Kasi. Stwierdziłyśmy wspólnie, że to dobry pomysł. By nadrobić zaległości postanowiłam, że notki na blogu będą pojawiać sie codziennie do 24 sierpnia, wiec zapraszam i zachęcam do zamawiania lub podawania swoich propozycji. A dziś u mnie zobaczycie: Caroline Dhavernas ♤, Kayla Ewell ♤, Georgie Henley ♤, Nieznane Kobiety ♤, oraz Przyjaciółki ♤ Wybaczcie, dzisiejsza notka mogła wyjść trochę słabo z góry przepraszam, to przez upały i brak czasu. Mimo wszystko zapraszam do pobierania i komentowania oraz czekam na propozycje w komentarzach! c;następna moja notka będzie notka specjalną z polskimi gwiazdami.



╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝



— Nieznane Kobiety   Różne . —


      
   

— Georgie Henley   Różne . —


      

— Kayla Ewell   Serialowe . —


      

— Caroline Dhavernas  Serialowe . —


     


— Przyjaciółki, Siostry   Różne . —


      




╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

13 komentarzy:

  1. Prześliczna grafika. Czy będziesz mogła wykonać w jednym poście Kylie Jenner? :)

    http://zwykladziewczynazmarzeniami.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, poproszę Kasie by dodała ją w swojej jutrzejszej notce ;)

      Usuń
  2. kradnę Georgie i dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogłabyś zrobić dziewczyny z Czasu Honoru? Chodzi mi o Wandę, Celinę, Lenę i Rudą. I miasto 44 ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat planuje notkę z polskimi aktorkami wiec tak ;)

      Usuń
  4. Kocham Cię za Caroline <3 Dziękuję.
    Dobrą opcją byłaby Nati Siwiec lub matki z dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Poproszę o Clary Fray.

    OdpowiedzUsuń
  6. o chciałam poprosic o Lily Collins ale ktoś mnie uprzedził:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ŚLICZNEE <
    W NN PROSZĘ MAGDĘ PAZIĘ :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Biorę Damona, w poprzednich notek też.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine