12 sie 2015

— Art is a di­vision of pain ♠


Witajcie kochani po zmianach. Mam nadzieję, że teraz będzie lepiej Wam rozróżniać czyja notka jest czyja. A dziś przygotowałam dla Was: Dakota Johnson i Jamie Dornan ♦  Kylie Jenner  ♦ Paola Nuñez ♦ Paola Nuñez i Eugenio Siller   ♦ Stefan Pawłowski i Joanna Kulig Zapraszam do pobierania, komentowania i zamawiania ; )



Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



~ Dakota Johnson i Jamie Dornan ♦  Filmowe ~ 


      
   

~ Kylie Jenner ♦  Różne ~ 


      
   

~ Paola Nuñez ♦  Serialowe ~ 


      

~ Paola Nuñez i Eugenio Siller ♦  Serialowe ~ 


      

~ Stefan Pawłowski i Joanna Kulig ♦  Serialowe ~ 


      




13 komentarzy:

  1. Super sa kochana ;* strasznie mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszy mnie to, że moje prace się podobają ; *

      Usuń
  2. Pobieram z Kylie Jenner. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak zwykle piękne.wszystkie notki/avki prześliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram Kylie. ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę z Paolą i Eugenio :) są super :*

    OdpowiedzUsuń
  6. można prosić o Daenerys i Sansę? z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, zajmę sie tym będzie pasować pod następna moją notkę ;)

      Usuń
  7. Pobieram Paola Nuñez i Paola Nuñez & Eugenio Siller :)
    Prace są cudowne, zakochałam się w Twoich przeróbkach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stefan Pawłowski i Joanna Kulig

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine