16 sie 2015

— Like a fairytale ♠

Wiec notka specjalna! na obiecane  10,125 wejść na bloga ^^, nie byłam pewna co powinnam zrobić, jednak przez głowę przemknął mi pewien pomysł, a może powinnam zrobić coś związanego z tematyką naszego bloga? skoro jest oparty na Alicji w krainie czarów, dlaczego by nie iść w deseń baśniowy lub fantasy? nie wiem czy komuś ikonki te się przydadzą, czy kogoś urzekną, ale zaryzykuje ;) Dziś u mnie zobaczycie: Kobiety ♤, Dzieci ♤, Mężczyźni  ♤, Znów Kobiety ♤ oraz Pary ♤ same baśniowe postacie i nie tylko ! ^^

Ps. Kocham tematykę baśniową i fantastyczną ^^ 


╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝



— Kobiety   Art'y . —


      
   

— Dzieci   Różne . —


      

— Pary   Art'y . —


      

— Kobiety   Sesje . —


     


— Mężczyźni   Art'y . —


      




╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

8 komentarzy:

  1. Jeśli można chciałabym poprosić o ikonki z Snow z OUAT z sezonów 1 lub 2. Dziękuję. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. JEśli można chciałbym prosić o ikonki Michała Żebrowskiego. :) Z góry dziękuje ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja poproszę o ikonki olivii holt

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine