14 sie 2015

— Only do what your heart tells you ♠


Hello słoneczka. Mam dla Was Wasze zamówienia. Mam nadzieję, że to co dodałam Wam się spodoba. A dziś przygotowałam dla Was: Angelique Boyer ♦ Christopher Gorham ♦ Ian Somerhalder ♦ Magdalena Pazia ♦ Natalia Siwiec ♦ Zapraszam do pobierania, komentowania i zamawiania ; ) Każdy Wasz komentarz wiele dla mnie znaczy.



Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



~ Angelique Boyer ♦ Serialowe ~ 


      
   

~ Christopher Gorham ♦ Serialowe ~ 


      
   

~ Ian Somerhalder ♦ Serialowe ~ 


      

~ Magdalena Pazia ♦ Różne ~ 


      

~ Natalia Siwiec ♦ Różne ~ 


      




12 komentarzy:

  1. jej, dziękuję za Pazię < 3
    oczywiście pobieram :D || carmen

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniałe,a zrobisz te matki z dzieckiem?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nati ładniejsze zdjęcia miała, ale pobieram avki bo i tak urocze. Dziękuję C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobieram Angelique Boyer ; )
    Boskie ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram Angelique Boyer, Paola Nuñez, Paola Nuñez & Eugenio Siller :-)
    Można prosić o nowe zdjęcia Paoli Nuñez i parki Paola Nuñez & Eugenio Siller? Chodzi mi o serialowe (Królowa Serc) :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. dodasz Angelique Boyer z "Lo Que La Vida Me Robó" ? : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Super dodasz Angelique Boyer z "Lo Que La Vida Me Robó" ? : ) z dzieckiem ?

    OdpowiedzUsuń
  8. wzięłam angeliny

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine