14 sie 2015

— Now I’m moving on ♠

Hej moje skowronki ^^, nie wiem jak wy, ale ja nie moge sie doczekać spadku upałów, mimo to mam wspaniały humor, postanowiłam zrealizować wasze zamówienia mam nadzieje, że was nie zawiode i nie przesadziłam z dopieszczeniem ikonek, oczywiście za niedługo będzie 10,000 wejść i traktuje to już jak mały sukces na koncie naszego bloga, zaplanowałam na ten czas notke specjalną w baśniowej tematyce w końcu to grafika kapelusznika ^^ Ok nie rozgaduje sie już, wiec dziś u mnie: Lily Collins ♤, Anna Popplewell ♤, Emilia Clarke ♤, Sophie Turner ♤, oraz Mamy i dzieci ♤ Zapraszam do pobierania, komentowania i składania swoich propozycji w komentarzach, Każdy wasz komentarz jest dla mnie inspiracją ;), sprawia mi wielką przyjemność robienie dla was ikonek.



╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝



— Sophie Turner   Serialowe . —


      
   

— Lily Collins   Filmowe . —


      

— Emilia Clarke    Serialowe . —


      

— Anna Popplewell   Serialowe . —


     


— Mamy i dzieci   Różne . —


      




╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

7 komentarzy:

  1. Z notki na notkę coraz bardziej mi się te zdjęcia podobają. Byłbym wniebowzięty, gdyby pojawił się tu za którymś razem także model Dorian Reeves, ale tylko z długimi włosami, czyli głównie z 2014 roku. To naprawdę byłoby coś.

    OdpowiedzUsuń
  2. coś wezmę ale wszystkie panie kocham więc jeszcze nie wiem co

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za te mamusie z dziećmi, cudne<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I może dobrą propozycją byłyby panie z Wikingów - Lagertha oraz Aslung (same i w duecie z Ragnarem).

      Usuń
    2. Akurat do pełni zamówień brakowało mi jednego, podzielę wiec je na części ;3 ale pojawia sie wszystkie 3 propozycje ;3

      Usuń
  4. nic nie pobrałam nie mogę się zdecydowac:)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine