15 wrz 2015

— A dream will come true ♠


Hejcia moi mili, jak ja się za Wami stęskniłam. ;* Niedawno wróciłam z urlopu, zadowolona, wypoczęta i gotowa do pracy. Z wielką chęcią wzięłam się za wykonanie Waszych zamówień. Na pierwszą notkę pourlopową wybrałam postacie latinowood, które uwielbiam przerabiać. Od razu Was przepraszam za ich jakość, robione są one ze screenów, ale myślę, że wybaczycie mi to i jednak je pobierzecie. Mam nadzieję, że to co dodałam Wam się spodoba. A dziś przygotowałam dla Was: Angelique Boyer ♦ Angelique Boyer i Sebastián Rulli ♦ Maite Perroni ♦ Paola Nuñez  ♦ oraz Paola Nuñez i Eugenio Siller ♦ Zapraszam do pobierania, komentowania i zamawiania ; ) Każdy Wasz komentarz wiele dla mnie znaczy.



Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



~ Angelique Boyer ♦ Serialowe ~ 


      
   

~ Angelique Boyer i Sebastián Rulli ♦ Serialowe ~ 


      
   

~ Maite Perroni ♦ Serialowe ~ 


      

~ Paola Nuñez ♦ Serialowe ~ 


      

~ Paola Nuñez i Eugenio Siller ♦ Serialowe ~ 


      




19 komentarzy:

  1. Pobieram Paola Nuñez, Paola Nuñez i Eugenio Siller :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram Angelique Boyer : ) i Angelique Boyer & Sebastián Rulli : )
    Pozdrawiam : ) Cudowne iconki < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mnie cieszy, że iconki się podobają ;*
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Pobieram Paola Nuñez & Eugenio Siller i Paola Nuñez ♥
    Iconki są wspaniałe! ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. POBIERAM :
    - Paola Nuñez & Eugenio Siller i Paola Nuñez :-)
    - Angelique Boyer & Sebastián Rulli i Angelique Boyer :-)
    - Maite Perroni :-)
    CAŁA NOTKA JEST BARDZO FAJNA :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromnie mnie to cieszy, że notka się podoba ;*

      Usuń
  5. Pozwalam sobie pobrać całą notkę. :)
    Dziękuję bardzo za piękne iconki Paoli Nuñez i Paoli Nuñez z Eugenio Sillerem. :) Są piękne, od razu w nich zakochałam. :) Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ nie ma za co dziękować, to sama przyjemność przerabiać iconki ;*
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Za bardzo rozmazane, nic nie pobieram.

    OdpowiedzUsuń
  7. A wezmę jedno z Angelique Boyer i Sebastián Rulli ♦ Serialowe ~

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram wszystkie iconki, a w szczególności chciałabym podziękować za iconki Paola Nuñez sama i w duecie z Eugenio Silerrem. Boskie! ♥ Podziękowania Kasiu, bo są cudowne! Ślę pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ proszę bardzo. Ważne, że się podobają a to mnie bardzo satysfakcjonuje ; ) Pozdrawiam ; *

      Usuń
  9. Pobieram Paolę samą, w parze z Eugeniem i Maite. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pobieram Angelique Boyer, Angelique Boyer & Sebastián Rulli, Paola Nuñez, Paola Nuñez & Eugenio Siller. ☺ Iconki są piękne. ☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Biorę Maite Perroni dziękuje <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine