19 wrz 2015

— Platform nine and three-quarters ♠


Witajci kochani, dziś postanowiłam poświecić tą natkę całkowicie pięknym panią z filmu Harry Potter, i przy okazji zrealizować jedno ze starych zamówień od Kath , jeśli sie nie mylę i bardzo przepraszam, że tak późno. Mam nadziej, że sprostałam zadaniu, ale to już Wy ocenicie. Dziś zobaczycie więc : Emma Watson ♤,  Evanna Lynch ♤, Bonnie Wright ♤, Katie Leung ♤ oraz Clémence Poésy ♤ Zapraszam do pobierania, komentowania i składania swoich propozycji w komentarzach. Każdy komentarz to dodatkowa motywacja.



╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝





— Bonnie Wright   Filmowe. —



      
   


— Clémence Poésy  Filmowe. —



      



— Emma Watson  Filmowe. —



      



— Evanna Lynch  Filmowe.  —



     



— Katie Leung  Filmowe. —



     





╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

6 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o mnie to ja nic takiego nie zamawiałam, haha. Ale zamawiam teraz, o! Alex Pettyfer i Cher Lloyd. Z góry bardzo dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obstawiałam, że albo Ty, albo koleżanka poniżej ;3 ok postaram sie wykonać niebawem ;3

      Usuń
  2. HP! *.* Jakie cudowności. Pobieram bardzo dużo. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to chyba Ty zamawiałaś Emme, Bonnie i kogoś jeszcze tak? ;3

      Usuń
  3. hey<3
    biore panne Watson na nk<33
    Bardzo dziekuje<33
    Lulus<33

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę Emmę, Evannę i Clémence! :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine