12 wrz 2015

— You two are like Yin and Yang ♠


Cześć i czołem, znacie najnowszą nowinę? Candice Accola jest w ciąży ^^, ciekawe jak to wykorzystają w 7 sezonie TVD, z góry mówię jednak, że niestety ikonki z Ash i Tyler'em nie wyszły mi zbyt dobrze, długo sie zastanawiałam czy je wstawić, postanowiłam jednak, że zaryzykuje. Parę Janel Parrish & Cody Christian wykona już jednak Kasia ( jak wróci z urlopu ). Dla Fanów naszej blond wampirzycy mam dobrą wiadomość, postanowiłam zrobić z nią całą notkę specjalną, wiec niebawem ją dodam. Teraz jednak przedstawię wam osóbki, które pojawią się dziś. A więc dziś zobaczycie: Nine Dobrev & Austin Stowell ♤,  Ian Somerhalder & Nikki Reed ♤, Candice Accola & Joe King ♤, Alexis Ren & Jay Alvarrez ♤ oraz Ashley Benson & Tyler Blackburn ♤ Zapraszam do pobierania, komentowania i składania swoich propozycji w komentarzach.




╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝





— Nine Dobrev & Austin Stowell  Prywatne. —



      
   


— Alexis Ren & Jay Alvarrez  Prywatne. —



      



— Candice Accola & Joe King  Prywatne. —



      



— Ashley Benson & Tyler Blackburn  Prywatne.  —



     



— Ian Somerhalder & Nikki Reed  Prywatne. —



     





╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

7 komentarzy:

Obserwatorzy

Layout by Yassmine