16 wrz 2015

— I'm not irrational ♠


To znowu ja, dziś zrobię kilka zamówień i kilka moich propozycji dla was, może coś wam sie spodoba, nie będę sie zbytnio rozpisywać, bo rozkłada mnie na łopatki choroba wiec przejdę do sedna -  Dziś zobaczycie u mnie takie osoby jak: Jodelle Ferland ♤,  Ashley Benson ♤, Sonam Kapoor ♤, Emilie Nereng ♤ oraz Amanda Seyfried ♤ Zapraszam do pobierania, komentowania i składania swoich propozycji w komentarzach. Proszę pisać o każdym pobraniu, bo mam nk i widzę, kto pobiera i nie informuje ;> takie zachowanie to oznaka braku szacunku dla naszej pracy, a napisanie zwykłego biorę nie jest niczym trudnym.




╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝





— Jodelle Ferland   Serialowe. —



      
   


— Ashley Benson  Serialowe. —



      



— Amanda Seyfried  Filmowe. —



      



— Sonam Kapoor  Filmowe.  —



     



— Emilie Nereng  Prywatne. —



     





╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

11 komentarzy:

  1. Pobrałam, kocham, dziękuję *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram wszystko ! Ash wspaniała ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym prosić o dr Banach ,Martynę i Piotrka(razem) z na sygnale oraz Shalimar Fox i La Gatę graną przez Matie Perroni

    OdpowiedzUsuń
  4. Sonam pobieram :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dziękuję za Ash, oczywiście pobieram. Wraz z Jodelle ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za moją Jodelle, są świetne! ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine