19 sie 2015

— Lost the moon ♠

Dobrze dziś postanowiłam spełnić wasze propozycje / zamówieni, druga cześć zamówień doda Kasia, dodałam również od siebie jedną z aktorek, z mojego ukochanego serialu miecz prawdy. Na pewno w czasie mojej nieobecności w jednej z automatycznych notek, zobaczycie notkę specjalna własne z tym serialem związana ;3 A więc dziś u mnie zobaczycie: Tabrett Bethell ♤, Katheryn Winnick ♤, Ginnifer Goodwin ♤, Nieznane ( tatuaże i piercing ) ♤ oraz Planety ♤ Zapraszam do komentowani, pobierania i składana propozycji, realizujemy wszystkie w odpowiednim czasie ;3

Ps.
Przepraszam, że tak długo czekaliście na moją notkę, z powodu małych problemów osobistych dodanie tej notki się opóźniła. Co do planet, nie za bardzo wiedziałam jak dobrze "ugryźć" ten kawałek, wiec postawiłam na pomoc mojego chłopaka, on wybrał planety z filmów i gier, ja tylko je przerobiłam. Następne notki będą już dodawane "automatycznie", standardowo jak w poprzednim miesiącu, wszystkie zamówienia zrealizuje gdy znów tutaj zawitam ;)

╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝



— Ginnifer Goodwin    Serialowe . —


      
   

— Tabrett Bethell  Serialowe . —


      

— Katheryn Winnick  Serialowe . —


      

— Nieznane kobiety   Różne . —


     


— Planety   Art'y . —


      




╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

16 komentarzy:

  1. Elena Gilbert
    Barbara Palvin
    Rihanna
    Katherine Pierce
    Może coś z tego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUUUUUUUUUUUUJĘ! Kocham Cię po prostu :D Podziękuj swojemu chłopakowi, planety są rewelacyjne i oczywiście je zabrałam :D Ja bym teraz poprosiła o ikonki z Hollywood Undead (jeśli da się to cały zespół, w maskach albo nie, pozostawiam to Wam <3). Jeśli nie da się całego zespołu to J-Dog (Jorel Decker) <3 Dziękuję ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, napewno mu powiem, ucieszy sie ;3 w sumie kiedy usłyszał o planetach, stwierdził że to bardzo ciekawy pomysł ;) , zobaczę co da sie zrobić ^^

      Usuń
  3. Prosiłabym o Ashley Greene :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za Ginny. :D Pobieram. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za Lagerthę i ściskam mocno<3 Pobrałam 5 ikonek.
    Na Aslaug też czekam C:

    OdpowiedzUsuń
  6. Można poprosić o Sarah Bolger? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Dodasz kilka zdjęć Sabiny Weksler , Maite Perroni z Trumf Miłości i Nie igraj z Aniołem oraz dodasz Angelique Boyer z "Lo Que La Vida Me Robó" ? : ) oraz Marcruz z Dzikie Serce oraz Dodasz zdjęcia Magdaleny Artigas i Mariny Reverte Z serialu Burza oraz

    OdpowiedzUsuń
  8. Świeeeetne te z tatuażami <3 biorę wszystkie. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  9. pobieram moją cudowną Tabrett ♥
    byłabym wdzięczna za dodanie kilku nowych zdjęć z Lukiem Hemmigs'em lub Michael'em Clifford'em z 5 Seconds Of Summer ♥ (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Prosiłabym o Emmę Watson, Evannę Lynch i Bonnie Wright.

    OdpowiedzUsuń
  11. biore nie znane

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine