17 sie 2015

— Gleam of hope ♠


Witajcie moi mili. Dzisiaj wzięłam za Wasze zamówienia, które bardzo mnie cieszą bowiem obie z Nadią wiemy, że  blog spełnia swą misję, jaką jest przerabianie dla Was iconek. Widzimy, że cieszy się on sporą popularnością i mamy nadzieję, że grono naszych wielbicieli będzie się stale powiększało. No ale dość mej paplaniny. Mam nadzieję, że to co dodałam Wam się spodoba. A dziś przygotowałam dla Was: Angelique Boyer ♦ Dorian Reeves ♦ Maite Perroni i William Levy ♦ Paola Nuñez  ♦ oraz Paola Nuñez i Eugenio Siller ♦ Zapraszam do pobierania, komentowania i zamawiania ; ) Każdy Wasz komentarz wiele dla mnie znaczy.



Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



~ Angelique Boyer ♦ Serialowe ~ 


      
   

~ Dorian Reeves ♦ Sesje ~ 


      
   

~ Maite Perroni i William Levy ♦ Serialowe ~ 


      

~ Paola Nuñez ♦ Serialowe ~ 


      

~ Paola Nuñez i Eugenio Siller ♦ Serialowe~ 


      




16 komentarzy:

  1. Są cudowne, pobieram Maite i Williama :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wasze prace, z tej notki nic nie pobieram, pobrałam trochę baśniowych, rewelacja <3

    OdpowiedzUsuń
  3. dodasz z Romanem Reigns'em?

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne :-) Pobieram Paola Nuñez & Eugenio Siller i Paola Nuñez :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne ; )
    pobieram Angelique Boyer, Paola Nuñez i Eugenio Siller i Paola Nuñez ; )
    są wspaniałe ; )

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej Dodasz kilka zdjęć Sabiny Weksler , Maite Perroni z Trumf Miłości i Nie igraj z Aniołem oraz dodasz Angelique Boyer z "Lo Que La Vida Me Robó" ? : ) oraz Marcruz z Dzikie Serce

    OdpowiedzUsuń
  7. I Magdaleny Artigas ( Burza )
    Oraz Marina Reverte

    OdpowiedzUsuń
  8. Pobieram Paola Nuñez : ) i Paola Nuñez & Eugenio Siller : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  9. Pobieram Angelique Boyer, Paola Nuñez & Eugenio Siller i Paola Nuñez ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Reeves już mój, wielkie dzięki! Jego spojrzenie jakimś cudem jest tu jeszcze bardziej kuszące, niż normalnie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodasz zdjęcia Magdaleny Artigas i Mariny Reverte Z serialu Burza oraz
    Z Dzikiego Serca Maricruz Olivares i Angelique Boyer za głosem serca

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzięła zdjęcia z Maite Perroni i Wiliamem oraz z Angueliną Boyer

    OdpowiedzUsuń
  13. Pobieram Paola Nuñez i Paola Nuñez and Eugenio Siller :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem oczarowana zdjęciami Paoli Nuñez zarówno osobno w duecie z Eugeniem Sillerem :-) Wspaniała praca :-) Pobieram i poproszę o ile będzie można dalsze zdjęcia Paoli Nuñez osobno i w duecie z Eugenio Sillerem :-) Super blog :-) Polecam go na moim blogu :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine