7 wrz 2015

— You’re like an angel ♠


Witam, witam. Dzisiaj kolejna notka automatyczna. Mam nadzieję, że to co dodałam Wam się spodoba. A dziś przygotowałam dla Was: Angelique Boyer z dzieckiem ♦ Colin Morgan ♦ Filip Bobek ♦ Katie McGrath  ♦ oraz Mandy Moore i Shane West ♦ Zapraszam do pobierania, komentowania i zamawiania ; ) Każdy Wasz komentarz wiele dla mnie znaczy.



Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



~ Angelique Boyer ♦ Serialowe ~ 


      
   

~ Colin Morgan ♦ Serialowe ~ 


      
   

~ Filip Bobek ♦ Różne ~ 


      

~ Katie McGrath ♦ Serialowe ~ 


      

~ Mandy Moore i Shane West ♦ Filmowe ~ 


      




4 komentarze:

  1. Pobieram ikonki Angelique Boyer z dzieckiem : )
    Prosiłabym o nowe ikonki Paoli Nuñez i w duecie Paola Nuñez & Eugenio Siller : ) Zależy mi na ikonkach z "Królowa Serc" : ) Prosiłabym również o nowe ikonki Angelique Boyer z "Za głosem serca" i w duecie Angelique Boyer & Sebastian Rulli : )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Pobieram wszystkie Mandy i Shane'a <3
    Byłabym bardzo, bardzo wdzięczna za ikonki z Ashley Benson, Aidanem Turnerem w serialu "Being Human" ("Być człowiekiem") i Sebastianem Stanem (z produkcji innych, niż te Marvela). Z góry dziękuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pobrałam Katie i Colina :D Czy mogę prosić Emlie "Voe" Nereng, tylko raczej z okresu 2014/15? Dzięki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę Katie. ;)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine