9 paź 2015

— Conceal, don’t feel ♠


Witajcie moi mili kapelusznicy ^^ ( postanowiłam wymyślić wam unikatową nazwę, mam nadzieje, że mi to wybaczycie ;* ) , a dziś mam dla was porcje zaległych zamówień ^^, postanowiłam wrócić już dziś, jeden dzień wcześniej i pragnę wam przypomnieć o pierwszych urodzinach bloga, wraz z moim chłopakiem szykujemy zmiany na blogu i specjalną notkę, ale dalej liczymy na wasze pomysły tak wiec zapraszam do komentowania i podawania propozycji A wiec przechodząc do sedna, dziś u mnie będą takie osoby jak: Alex Kingston ♤,  Michael Jackson ♤,  Hayley Williams ♤, Nieznani Mężczyźni ♤ oraz Sofia Carson♤ Proszę was o pisanie pod notką że bierzecie, to dla was kilka sekund a dla mnie to dużo dużo znaczy.


Ps.
Mam nadzieje, że sprostałam zadaniu i zamówienia się wam spodobają.





╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝





— Alex Kingston   Sesje. —



      
   


— Nieznani mężczyźni  Różne . —



      



— Sofia Carson  Filmowe. —



      



— Hayley Williams   Różne.  —



     



— Michael Jackson  Teledyskowe. —



     





╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

11 komentarzy:

  1. Moge prosic o Mihrimah Sultan ? ❤❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę Sofie! Dziękuję bardzo! ♥ c;

    OdpowiedzUsuń
  3. YAAAAS, WITAJ Z POWROTEM! :D Pobrałam panów ♥
    Hm, co do propozycji, zrobiłabym jakąś ogromną multifandom notkę :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A masz może jakieś konkretne na myśli?

      Usuń
    2. Hm, chyba głównie seriale albo filmy. Mogą być też shipy np.

      Usuń
  4. Pobrałam jednego pana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram Hayley. ;* Byłabym wdzięczna za Arianę Grande (nowsze, prywatne).

    OdpowiedzUsuń
  6. Pobieram na nk nieznanych

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine