21 wrz 2015

— He left no time to regret ♠


Cześć, cześć i czołem ;3 przepraszam, że tak długo czekaliście na kolejną notkę, ale mam problemy z internetem, mam nadzieje, że coś wam sie spodoba, nie wszystko zdjęcia są pęknę lecz się starałam. Dziś u mnie będą : Kristen Stewart  ♤, Rita Volk  ♤, Simmone Jade Mackinnon  ♤, Alex Pettyfer ♤ oraz Cher Lloyd ♤ Zapraszam do pobierania, komentowania i składania swoich propozycji w komentarzach. Każdy komentarz to dla mnie motywacja, a teraz naprawdę jej potrzebuję. 


UWAGA !!!
Musze wam przypomnieć, że znów znikam niestety na mój 'przymusowy' urlop zaczyna sie on od jutra i trwa do 10 października, notki jak zawsze będą dodawane automatycznie, mój chłopak postara sie informować o nich na grupach, zamówienia z grupy na nk, jak i bloga zostaną zrealizowane zaraz po moim powrocie ;*


╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝





— Rita Volk   Serialowe. —



      
   


— Alex Pettyfer  Filmowe. —



      



— Kristen Stewart  Filmowe. —



      



— Simmone Jade Mackinnon  Serialowe.  —



     



— Cher Lloyd  Teledyskowe. —



     





╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

5 komentarzy:

  1. Pobrałam Alexa i Cher. Poproszę znowu Cher, tylko tym razem prywatnie, jakieś selfies :D I znowu proszę o Alexa, z magazynu VMAN 2015 (dodaję linka, bo chodzi mi o konkretne -> http://alex-pettyfer.fan-strefa.pl/galeria/thumbnails.php?album=469) & to jedno jedyne piękne zdjęcie z Towel Series jakbyś zrobiła z niego coś pięknego to ja w ogóle już Cię kocham :D (http://alex-pettyfer.fan-strefa.pl/galeria/albums/userpics/10001/normal_COzYGLiWEAATCvK.jpg). Z góry bardzo dziękuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Poproszę o River Song (z serialu Doctor Who). Jeśli to nie byłby problem chciałabym również zamówić osobno aktorkę grającą tą postać, Alex Kingston.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poprosze zdjęcia Dean Winchester z Super naturals jakieś sexy

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamówienia zrealizuje po powrocie ;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pobieram Rite i Kristen :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine