24 sie 2015

— Will you remember me? ♠



Cześć, zobaczycie u mnie nieznane: Brunetki ♤, Blondynki ♤, Rude ♤, Szatynki ♤ Kolorowo włose ♤ Pamiętaj o informowaniu o pobraniu, wszelkie zamówienia proszę składać pod notką, wykonam je jak wrócę 10 września.


╔═════════════════════╗
                          
Drogi czytelniku, pamiętaj
 przed zapisaniem obrazka
otwórz go w nowym oknie
                        
╚═════════════════════╝



— Rude   Różne. —


      
   

— Blondynki   Różne . —


      

— Brunetki  Różne . —


      

— Kolorowe   Różne . —


     


— Szatynki   Różne . —


      




╔═════════════════════╗
                        
Czytelniku!
 uszanuj moją prace i pamiętaj
aby informować o pobraniach
                        
╚═════════════════════╝

11 komentarzy:

  1. Wzięłam jedno z pieskiem. ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę kilka zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o nieznane dziewczyny z dołeczkami w policzkach. C:

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Dodasz kilka zdjęć , Maite Perroni z Trumf Miłości i Nie igraj z Aniołem oraz dodasz Angelique Boyer z "Lo Que La Vida Me Robó" ? : ) oraz Marcruz z Dzikie Serce oraz Dodasz zdjęcia Magdaleny Artigas i Mariny Reverte Z serialu Burza

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maricruz oraz Angelique dodałam tutaj :

      http://graphics-greenhatter.blogspot.com/2015/08/i-cannot-keep-what-isnt-mine.html

      Usuń
  5. Biorę rudą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzięłam kilka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pobrałam jedną szatynkę brunetkę :) ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. pobrałam pierwszą rudą pannę

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine