4 sie 2015

— So real ♠ XXII.

Cześć , znów notka specjalna tym czasem poświęcona blogerką. A dziś zobaczycie: Ebba Zingmark ♠ Kaja Sagenes ♠ Cathrine Heienberg ♠ oraz Lisa Olsson ♠  zapraszam do pobierania i komentowania c;, każdy komentarz działa na mnie jak motywacja do dawania nowych notek ;)

Ps.
Wracam już 10 sierpnia i nadrabiam wszystkie zamówienia ^^



Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



— Ebba Zingmark ♠  Różne . —


      
   

— Lisa Olsson ♠  Różne . —


      

— Kaja Sagenes ♠  Różne. —


      

— Cathrine Heienberg ♠  Różne . —


      

To wszystko, mam nadzieje, że coś wam się spodoba c;



xxx
SWOJE OPINIE, PROPOZYCJE PROSZĘ DAWAĆ DO KOMENTARZY C:

5 komentarzy:

  1. kocham ten bloog.mogłabym prosic o Georgie Henley txn

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. txn? mam mały problem z odszukaniem tego, wiec zrobię z czegoś innego, najwyżej w następnej zrobię znów jeśli mi przybliżysz dokładniej o co chodzi z tym skrótem c;

      Usuń
  2. Zrealizuje na pewno, bardzo się cieszę, że mój blog Ci się podoba : 3

    OdpowiedzUsuń
  3. to skrót od thank you!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o boże, faktycznie nawet nie pomyślałam, wyszłam na dekla T.T wybacz..

      Usuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine