30 sie 2015

— It's so nice to be happy sha la la ♠


Witam, witam. Dzisiaj kolejna notka automatyczna. Mam nadzieję, że to co dodałam Wam się spodoba. A dziś przygotowałam dla Was: Jorel Decker ♦ Luke Hemmingst ♦ Michael Clifford ♦ Roman Reigns  ♦ oraz Ximena Navarrete ♦ Zapraszam do pobierania, komentowania i zamawiania ; ) Każdy Wasz komentarz wiele dla mnie znaczy.



Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



~ Jorel Decker ♦ Różne ~ 


      
   

~ Luke Hemmingst ♦ Różne ~ 


      
   

~ Michael Clifford ♦ Różne ~ 


      

~ Roman Reigns ♦ Różne ~ 


      

~ Ximena Navarrete ♦ Serialowe ~ 


      




5 komentarzy:

  1. Poproszę o Alexis Ren & Jay Alvarrez. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. DZIĘKUJĘ <3333333333333333333333333333333
    To może teraz zamówię Ashley Benson & Tyler Blackburn? tylko nie serialu, a jakieś prywatne, jeśli można
    i oczywiście pobrałam JDoga <333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. KRADNE ROMANA <33333

    OdpowiedzUsuń
  4. Pbieram zdjęcia Ximeny

    OdpowiedzUsuń
  5. Zabieram zdjęcia Ximeny :3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine