19 lip 2015

— I try to be strong ♠ XVI.

Witam, notki dodawane automatycznie, nie będą miały wstępu od autorki. Zawarte będą tylko informacje o tym kto znajduje się w dzisiejszej notce. A pro pos dzisiejszej notki, dziś zobaczycie u mnie: Kristen Bell ♠ Shay Mitchell ♠ Candice Accola ♠ oraz Kobiety z Azji ♠  zapraszam do pobierania i komentowania c;, każdy komentarz działa na mnie jak motywacja do dawania nowych notek i serdecznie dziękuje z góry na każdy komentarz ;)

Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



— Kristen Bell ♠  Filmowe. —


      
   

— Shay Mitchell ♠  Serialowe . —


      

— Candice Accola ♠  Serialowe. —


      

— Nieznane Kobiety ♠  Azja. —


      

To wszystko, mam nadzieje, że coś wam się spodoba c;



xxx
SWOJE OPINIE, PROPOZYCJE PROSZĘ DAWAĆ DO KOMENTARZY C:

13 komentarzy:

  1. Kristen Bell prześliczna na tych ikonkach. Zresztą każde świetna robota, bo są tak uroczo zamglone :3 Ja bym na kolanach dziękowała, jeśli wstawiłabyś ikonki Caroline Dhavernas lub Rachelle Lefevre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobione ;D i dziękuje bardzo za te słowa ;) jednej z nich możesz sie spodziewać w mojej notce, która doda sie automatycznie pod moją nieobecność, dokładnie 30.07.15 doda sie o 8:00 rano , a druga pani na pewno pojawi sie już jak wrócę czyli 10.08.15 ;)

      Usuń
    2. Dziękuję Ci niezmiernie, jesteś przecudna! Akurat 30 VII wracam z wakacji to styknie mi z ikonkami :D

      Usuń
    3. Podziękujesz, jak Ci sie spodobają ;) ma sie to wyczucie haha xD

      Usuń
    4. Biore sie dziś za Caroline Dhavernas ^^

      Usuń
  2. Poproszę o Margot Robbie z filmu "Focus".

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę o Clemence Poesy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Zagladaj do nas napewno twoje zamowienie sie pojawi u Kasi. ;)

      Usuń
  5. Śliczne! :D
    Poproszę o Skye z serialu Agents of S.H.I.E.L.D :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzięłam Shay <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine