19 maj 2015

— Never say never ♠ IX.

Dzień wieczór i znów kolejna notka z zaległymi zamówieniami, jest już coraz bliżej końca zaległości ^^, bardzo cieszy nie ten fakt. Ciesze się z całego serca, że doceniacie moją prace i dziękuje za każdy komentarz. A więc w  dzisiejszej notce władze przejęły modelki, oto one: Barbara Palvin ♠ Miranda Kerr ♠ Alexis Ren ♠ oraz Candice Swanepoel. Mam nadzieje, że notka wyszła dobrze c; w następnej noce na pewno pojawi się Bobbi ^^


Pamiętaj: przed zapisaniem obrazka otwórz go 
w nowym oknie! po otwarciu ma właściwy rozmiar.



— Candice Swanepoel ♠  Prywatne, Sesje. —


      
   

— Barbara Palvin ♠ Sesja ?. —


      

— Alexis Ren ♠  Różne. —


      

— Miranda Kerr ♠  Różne. —


      




Nie chcesz przegapić kolejnej notki?
Dołącz do nas

Obserwuj bloga!



SWOJE OPINIE, PROPOZYCJE PROSZĘ DAWAĆ DO KOMENTARZY C:
każdy wasz komentarz, to docenieniem mojej pracy.


6 komentarzy:

  1. możesz zrobic avki z wszystkimi pierwotnymi?

    OdpowiedzUsuń
  2. wzięłam kilka z eleną i deleną

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chętnie zobaczyłabym ikonki z postaciami animowanymi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wzięłam kilka z Alexis Ren! Są cudowne <3 Chętnie zobaczyłabym kilka ikon z Joshem Hutchersonem.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy

Layout by Yassmine